Wednesday, April 21, 2010

1

یکم اردیبهشت هزار و سیصد و هشتاد ونه خوردشیدی ،


نمیدونم تا چه حد سریال لاست رو نگاه میکنید ، یا نگاه کردید ، اما اکثر دوستان میگن که این سریال یه سریال تخیلی و بی اساسه که فقط میشه باش وقت پر کرد ، از جمله خودم که همین دید رو به این سریال داشتم ، اما با شروع شدن فصل ششم که آخرین فصل از مجموعه ی گمشدگانه ، دیدم واقعن به این سریال عوض شده ،
دوستانی که سریال ر ودنبال کرده باشن متوجه عرایض بنده میشن که در مورد چی صحبت میکنم ،
تا به حال شده یکی به نظر شما آشنا بیاد ، در صورتی که هیچ وقت ندیدینش ، ... یا یک مثال خیلی واضح تر ، همه ی ما تو زندگیمون صحنه هایی رو میبینیم که انگار اونا رو قبلن دیده بودیم یه جای دیگه ،اکثرمون فکر میکنیم که اون صحنه ها رو تو خواب دیدیم ، اما از اونجایی که اسرار ازل را نه تو دانی و نه من ، مثل اینکه قضیه خیلی پیچیده تر از این حرفهاست .
من فکر میکنم که ما چند زندگی موازی داریم ، اما اتفاقاتی تو این زندگی پیش میاد که مسیر این راه راست رو برامون مشخص میکنه ، نمیدونم ؛ اما مثل اینکه اینطوریه .

مثلن یه روز شما تو خیابون راه میری و برای تاکسی دست تکون میدی ،اولین تاکسی میاد ولی انگار دل شما با این ماشین نیست ، ناخود آگاه ردش میکنی دومی رو سوار میشی . حالا اینجا بعد از تاکسی گرفتن برا شما دو تا زندگی موازی پیش میاد ،اگه سوار اولین تاکسی شده بودی ممکنه بود تو راه یک نفر از دوستانت رو ببینی و همون شب باهاش قرار بذاری که شام رو تو یه رستوران با هم بخورین ، ///
اما تو تاکسی دوم ، شما به خونت میرسی ولی فرداش رفیق ت رو میبینی و بهش میگی برا شام بریم رستوران ، و وقتی با هم میرین رستوران میگی ااا اینجا بودم قبلن یا اینجا رو تو خواب دیدم


////

بعضی افراد روی این کره خاکی هستن که با چند برخورد ، حتی با دیدن یه عکس شیفتشون مییم ، یا بهشون عادت میکنیم ، و دوریشون برامون بی نهایت سخت میشه ، اون طور که اگه برادر یا خواهرمون ازمون دور بشه اینقدر سخت نیست تا اینکه یه دوست ازمون دور باشه ، باز ایز اونجایی که اسرار ازل را نه تو دا نی و نه من ، معلوم نیست که با اون شخص تو زندگی موازی یا زندگی گذشته یا حتی زندگی آینده چه ج.ور رابطه ای داشتیم ...، ولی هرچی بوده اونطرف یک علاقه ی زیادی بینمون بوده که اینطرف گریبان گیرمون شده !!

جور در میاد ؟



شاد و قبراق زی
کامی
،



No comments:

Post a Comment